1b.jpg

CRM

Günümüzde müşterilerin beklentileri hergün artan rekabet koşulları ile birleşerek kurumları daha akılcı stratejiler geliştirmeye itmektedir. Müşteri gereksinimlerini iyi analiz eden, bu ihtiyaçlar doğrultusunda hizmetler  geliştirip  müşteri  sadakatini  arttırmayı  başaran  firmalar kuşkusuz büyük rekabet avantajı sağlayacaklardır.

CRM,  müşterilere  en  üst  düzeyde  hizmet  verebilmek  ve  müşteri memnuniyeti   ile   karlılığı   arttırabilmek   için   uygulanan   disiplinler bütünüdür.  Bu  yolculukta  başarıya  ulaşmak  için,  kurumların  sürekli devam  edecek  dönüşüm  sürecinde  kararlı  adımlarla  ilerlemeleri gerekmektedir.  Tecrübeli  ve  yetkin  bir  çözüm  ortağı,  bu  yolculukta kurumların başarıya ulaşması için kritik önem gösterir.

Smartiks  olarak  farklı  sektörlerde  başarı  ile  tamamladığımız  CRM projelerinde  edindiğimiz  tecrübe  ve  bilgi  birikimini    Oracle  CRM ürünleri  ile  birleştirerek  kurumunuz  ihtiyaçlarına  en  uygun  çözümü üretecek   yetkinliğe   sahibiz.   Konusunda   uzman   ve   yerleşik   bir danışman   kadrosuyla birlikte  müşteri   beklentilerinin ortaya  koyulması,  süreçlerin  analiz  edilmesi,  proje  için  en  uygun ürünlerin  seçilmesi  ve  teknik  düzenlemelerin  yapılması  konusunda sizlerle  beraber  çalışarak  kurumsal  dönüşüm  sürecini  başarıya ulaştırmak için hazırdır.

Danışmanlık sunduğumuz çözümlerimiz

  • Satış gücü Otomasyonu

  • Satış sonrası Servis Otomasyonu

  • Pazarlama Yönetimi

  • Sadakat Yönetimi

  • Dijital İçerik Yönetimi

  • Dijital Servis Çözümleri

  • Çağrı Merkezi Çözümleri

Bilgi Birikim ve Tecrübe

Smartiks olarak geçmiş projelerimizden edindiğimiz tecrübeleri sektörde kabul görmüş proje terminolojisiyle birleştirerek, öncelikle sizi  ve  süreçlerinizi  en  ince  detayına  kadar  tanıyıp  projelerimize başlıyoruz. Planlarımızı yaparken, ileride şirketinizin gelişimi ve  potansiyelini  de  göz  önünde  bulundurarak  size  kısıtlamalar getiren değil, yolunuzu açacak anahtar teslim çözümler oluşturmak için çalışıyoruz.

 

Farklı sektörlerde ve projelerde kazandığımız tecrübelerimizi, sektördeki en iyi uygulamalar (best  practices)  ile  birleştirerek,  süreçleriniz ve  sistemlerinizi  daha  verimli  hale  getirerek geliştirmek için size yardımcı olmaya hazırız.

Dijital Dönüşümün Adresi

fav.jpg

Burak Turan, İş Çözümleri Direktörü

20 senelik sorunları çözümlemedeki tecrübemizi CRM bilgimiz ile zenginleştiriyoruz. Yaşadığınız sorunlara CRM çözümlerimizi önermemiz; ihtiyacınız ile ne gibi anlamlı yeni değerler üretebileceğinizi tespit etmemiz için veya ürünlerimiz hakkında detaylı bilgi almak için hızlıca satış ekiplerimiz ile temasa geçebilirsiniz.