Smartiks, Oracle “Müşteri Deneyimi” Toplantısında RightNow CX tanıtımı gerçekleştirdi

​​​​​​​​​​​​
 

 ​
Smartiks’in de konuşmacıl​ar arasında yer aldığı Oracle “Müşteri Deneyimi” Toplantısı 23 Ocak 2014’te Çırağan Sarayı’nda gerçekleştirildi. Oracle Türkiye ve İş Ortakları tarafında yapılan sunumlara farklı sektörlerden yoğun katılım oldu. Oturumlarda müşteri hizmetleri ve satış faaliyetlerinde tatmin edici deneyimler sunarak bu sayede rekabette fark yaratacak uygulamalardan bahsedildi.

Müşteri ihtiyaçlarının giderek farklılaştığı ve şirketlerin ürün odaklılıktan müşteri odaklılığa geçtiği günümüz şartlarında, müşterilere farklı kanallardan mükemmel bir servis deneyimi yaşatarak piyasada fark yaratmak gerekmektedir. Bu gereklilikten yola çıkan ve Türkiye’nin önde gelen müşteri ilişkileri ve iş zekası hizmet sağlayıcılarından olan Smartiks, Oracle’ın son dönemde öne çıkan müşteri deneyimi ve servis çözümü RightNow CX’i örnek senaryolarla tanıttı. Bulut tabanlı müşteri deneyimi yönetimi çözümü RightNow CX, yapılan tanıtımda katılımcılardan büyük beğeni topladı.
​​​​​​​​​​​​​

Bize Ulaşın

Genel Müdürlük

Adres: Sahrayıcedit Mahallesi, Halk Sokak
Sıddıklar İş Merkezi
No:52 Kat:1 Kadıköy/İstanbul

Harita için lütfen tıklayınız.

Ar-Ge Merkezi

Adres: Yıldız Teknik Üniversitesi Davutpaşa Kampüsü
Teknopark D2 Blok No: Z06
Esenler/İstanbul

Harita için lütfen tıklayınız.

Telefon: +90 (216) 469 05 95 (pbx)
Faks: +90 (216) 469 05 99

Telefon: +90 (212) 483 74 28 (pbx)
Smartiks, Oracle “Müşteri Deneyimi” Toplantısında RightNow CX tanıtımı gerçekleştirdi Smartiks, Oracle “Müşteri Deneyimi” Toplantısında RightNow CX tanıtımı gerçekleştirdi