Ticaret Çözümleri

SmartCommerce B2C, son kullanıcıya yönelik satış yapan kurumların iş süreçlerinin elektronik ortamda modellenmesi, operasyonun güvenli ve kolay erişilebilir web ortamında yürütülebilmesinin yanı sıra, şirket için ortak müşteri, talep, şikayet, ürün veri havuzlarının oluşturulması, uzun vadede raporlama ve veri analizlerine kaynak teşkil edecek ilişkisel yapının ve bilginin güvenli bir ortamda saklanmasını amaçlamaktadır.

SmartCommerce, Smartiks’in güçlü özel çözüm üretme geleneğinden gelen karakteristik özelliklerini taşımaktadır. Ölçeklenebilirlik, özelleştirilebilirlik, diğer sistemler ile entegrasyon ve yeniliklere açık mimari yapısı ile benzerlerinin önünde olma iddiasındadır. Smartiks, CRM, B2B, B2C ve internet uygulamaları konusundaki tecrübesi ile Müşteri Odaklı satış stratejilerine uygun olarak internet kullanıcısı pazarında da güçlü bir marka olarak hak ettiği yere gelmesinde yardımcı olacaktır.

SmartCommerce B2C Modülleri ve Özellikleri

Üyelik Yönetimi
  • Üye olmadan siteyi gezebilme
  • Sipariş tamamlama adımında alınan isim, T.C. Kimlik No, e-posta adresi, telefon ve adres bilgileri kullanılarak otomatik üye kaydı
  • Sosyal ağ kullanıcı adı ile siteye giriş ve üye olma
Master Veri Yönetimi
  • Ürün bilgileri Excel/Text/XML formatında Import / Export
  • Fiyat/İndirim bilgileri Excel/Text/XML formatında Import / Export
  • Müşteri/Kart bilgileri Excel/Text/XML formatında Import / Export
  • Ürün Resimleri Import / Export
  • Otomasyon harici veri girebilme ve değiştirebilme seçenekleri
Katalog ve Kategori Yönetimi
  • Sınırsız sayıda ana ve alt kategori tanımlanma
  • Marka ve ürün grupları yönetimi
  • Manuel katalog oluşturma
  • SmartCommerce Yönetim Paneli ile katalog üzerinde ürün yöneticilerine değişiklik yetkisi
  • Shop-by ile fiyat ve ürün özellikleri ile gösterilen ürünleri dinamik filtreleme
Ürün Yönetimi
  • Sınırsız sayıda ürün tanımı
  • Genişletilebilir ürün özellikleri
  • Ürün bilgi, özellik ve parametrelerini toplu düzenleme
  • Beden, renk, model gibi değişkenler tanımlama
  • Müşteri yorumları ve puanlama sistemi
  • Ürüne yönlendirme (benzer ürünler, tercih edilen diğer ürünler)
  • Ürünler için farklı boyutlarda resimlerin saklama, otomatik boyutlandırma, saydam logo izli (soğuk damga) resim oluşturma, resimlere standart başlık ekleme (indirim, kampanya vb.)
  • Ürün videoları
  • Kategori, marka ve ürün bazında kar marjı ve fiyat belirleme, sipariş hacmine göre fiyatlama
  • İlave satış, çapraz satış, yukarı satış, bundle ürün
  • Ürün, müşteri grubu, kategori ve katalog bazında indirim,
  • Hediye çeki kullanımı, bedava kargo, promosyon
  • İleri kampanya seçenekleri (x alana y bedava vb.)
  • İndirimlerde kazanç miktarı gösterme, indirim geri sayacı
  • Ürüne dair görüntüleme ve satış istatistiklerini listeleme
Sepet – Sipariş Öncesi (Check-Out)
  • Ziyaretçilerin sipariş tamamlama (Check-out) işlemine kadar üye olmadan sepet kullanabilmesi
  • Üye girişi yapmış kullanıcının sepetini saklama, siteye tekrar girişte sepeti doldurma
  • Sipariş tamamlama adımında sevk ve fatura adresi gibi kişisel bilgileri otomatik getirme, sipariş tamamlama aşamasında değiştirilebilme
Stok Envanter Yönetimi
  • Stoklu ya da stoksuz çalışabilme
  • Tedarikçi stok altyapıları ile entegrasyon
  • Gerçek zamanlı stok yönetimi
  • Maksimum – minimum stok miktarları, kritik stok seviyesi uyarı mekanizması
  • Yetersiz stok bilgilendirme
Online Tahsilat
  • SmartPOS güvenli sanal kimlik doğrulama sistemi
  • 3D Secure desteği
  • 3 haneli Güvenlik Kodu desteği
  • Provizyon, satış, tam ve kısmi iade ve iptal seçenekleri
  • Puan kullanma, taksit yapma
Vergi ve Döviz Hesaplama
  • Farklı ürünler için farklı vergi oranları uygulama
  • Bir ürüne aynı anda birbirinden farklı vergi oranları uygulama
  • Otomatik para birimi çevrimi
Hızlı Arama Motoru
  • Anahtar kelime yönetimi
  • Ürün özellikleri ve bilgilerinin otomatik olarak anahtar kelime listesine dahil edilmesi
  • Full-Text Arama sayesinde hızlı arama
  • Sonuçlanan aramadan sonra menü navigasyonlarının devamlılığı
Sevkiyat Yönetimi
  • Farklı kargo birimleriyle çalışma
  • Kargo şirketi, desi, mesafe, taşıma şekli bazında taşıma fiyat listesi takibi
  • Kampanyalara kargo maliyetlerinin dahil etme
Satış Yönetimi
  • Backoffice ekibi için çeşitli parametrelerle sipariş sorgulama
  • Ödeme koşulu tanımları
  • Statü değişikliklerini otomatik bilgilendirme
  • Sevkiyat statüleri işaretleme
  • Kısmi sipariş iptali
  • Toplu sipariş faturalama
  • Fatura basım işlemleri
E-posta Bilgilendirme
  • Satış işlemi anında müşteri adresinin yanında tanımlanan farklı adreslere bildirim
  • Gün sonlarında tanımlı adreslere günlük satış miktarları ve detayları bildirimi
  • Sipariş statüleri bazında tanımlanan adreslere statü değişimlerinin bildirimi
Pazarlama Araçları
  • Toplu e-posta bildirimi ile broşür, insert, newsletter, kampanya mailingleri
  • En çok görüntülenen, aranan, satın alınan ürünlerin detaylı analizi
  • Hediye çeki, kupon, hediye, puan mekanizmaları
  • Favori ürün sistemi
  • Müşteri Segmentasyonu (Profil bilgilerine göre analiz)
  • Müşteri gruplarına özel kampanyalar, fiyat farklılaşmaları
Sosyal Medya Araçları
  • Farklı sosyal medya (facebook, twitter, Google+ vb.) kullanıcı adları ile siteye giriş
  • Sayfalara “facebook’ta Paylaş”, “facebook’ta Beğen”, “Google+1”, “tweet”, “Pin it” gibi sosyal medya işlev butonları yerleştirme
  • Dinamik “Haberler”, “Şu an sitede olanlar”, twitter, facebook duvarı akışları
  • Ürünler üzerine üyeler arasında bilgi paylaşımı

SmartCommerce B2B, kurumsal kullanıcılara yönelik satış yapan organizasyonların sipariş, teklif ve satış süreçlerini elektronik ortamda yürütmelerini amaçlayan bir kurumsal e-ticaret çözümüdür. SmartCommerce B2B ile kurumsal müşteriler bir elektronik mağaza ortamında sunulan ürün ve hizmetleri inceleyerek sipariş verebilir, teklif isteyebilirler. Ayrıca, kurumsal satış yapan organizasyonlar SmartCommerce B2B üzerinden müşterilerine teklif oluşturabilir, kurumsal kampanyalar yürütebilirler. SmartCommerce B2B aynı zamanda ürün ve hizmet tedarikçileri ile kurumsal müşterileri bir ortamda bir araya getirme olanağı tanır.

SmartCommerce B2B ile kurumsal satış süreçlerinin elektronik ortamda modellenmesi, operasyonun güvenli ve kolay erişilebilir web ortamında yürütülebilmesinin yanı sıra şirket için ortak müşteri, talep, şikayet, ürün veri havuzlarının oluşturulması, uzun vadede raporlama ve veri analizlerine kaynak teşkil edecek ilişkisel yapının ve bilginin güvenli bir ortamda saklanmasını amaçlamaktadır.

SmartCommerce B2B Modülleri ve Özellikleri

Sipariş Hacmine Göre Fiyatlandırma
  • Toplu siparişlerde sipariş hacmine göre kademeli fiyatlandırma
  • Dinamik hacim-fiyat aralığı tanımlama
  • Büyük hacimli siparişlerde özel fiyat talep etme
Özel Sipariş
  • Özelleştirilebilir ürünlerde –özellikle promosyon ürünlerinde- ürün grupları tanımlama
    • Ürün grupları için –en az 1 olmak üzere- farklı adetler belirleme
    • Ürün grupları için farklı özelleştirmeler belirleme
  • Özel boyutlarda, renklerde vs. özelliklerde standart dışı ürün talebi oluşturma
Keşif İsteği
  • Ücretli/ücretsiz keşif isteği talep etme
  • Keşif kriterleri belirleme
    • Keşif lokasyonu
    • Keşif zamanı
    • Keşif koşuları
  • Keşif sonuçlarını takip etme
  • Keşif sonuçlarına göre sipariş oluşturma
Özel Teklif
  • Özel siparişler için teklif oluşturma
  • Özel ihaleler ve şartnameler için teklif oluşturma
  • Özel koşullara sahip standart dışı teklif oluşturma
Çift Yönlü Entegrasyon
  • Tedarikçi veritabanları, stok, sipariş ve muhasebe altyapıları ile entegrasyon
  • Kurumsal müşteri veritabanları, stok, sipariş ve muhasebe altyapıları ile entegrasyon

Oracle ATG Web Commerce Uygulamaları çok kanallı bir ticaret yazılım plaformudur. İşletmelere web, çağrı merkezi, mobil cihazlar, sosyal medya ve mağazalar gibi tüm müşteri temas noktalarında kişiselleştirilmiş bir müşteri satınalma deneyimi sunar.

Oracle ATG Web Commerce Uygulamaları işletmelerin gelirlerini artırmalarına, müşteri sadakatini güçlendirmelerine, marka değerini iyileştirmelerine, daha iyi çalışma sonuçları elde etmelerine, online ve geleneksel ticaret ortamlarındaki iş çevikliğini artırmalarına yardımcı olur.

ATG Web Commerce

Oracle ATG Web Commerce kişiselleştirme, iş kullanıcı kontrolü ve çapraz-kanal desteği içeren esnek bir platform üzerine inşa edilmiştir. Gelişmiş yetenekleri ile kullanıcıların aradıkları ürünlere kolayca ulaşmalarını sağlayan, yeni tekliflerin tercihlere göre görüntülenmesi ve kıyaslamalı ürün seçimi imkanı sunan, ürün ayrıca kupon ile alışveriş yapma, ön sipariş gibi süreçleri de yürütmenize olanak sağlayan bir çözümdür.

Müşteri ve ziyaretçi davranışlarını detaylı şekilde analiz etme ve pazar koşullarına hızlı bir şekilde yanıt verebilme yeteneğine sahip olan sistem, müşterilerin siteyi ve alışveriş sepetini terketme haraketlerini de izler.

Recommendations on Demand

Oracle Recommendations On Demand uygulaması, ürün kataloğundaki tanımlı bilgiler ile müşterinin hem geçmiş bilgileri hem de gerçek zamanlı davranış verilini işler. Otomatize edilmiş kurallar ve modeller kullanarak müşterilerin o anki ihtiyaçlarına en uygun düzeyde eşleşecek ürün önerilerini sunar. Tamamiyle SaaS modeli ile sunulan bu çözüm web sitesi, çağrı merkezi, eposta mesajları gibi müşteriler ile iletişimde bulunulan bütün kanallarda kullanılabilir.
Uygulamanın bu yetenekleri sayesinde;
  • Web sitesine diğer kanallardan gelen trafiğin arttırır
  • Envanter planlamasınına katkı sağlar
  • Ortalama sepet tutarını yükseltir
  • Müşteri sadakatinin artmasına katkıda bulunur

Oracle Web Commerce Customer Service

Oracle Web Commerce Customer Service çözümleri müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltırken, sunulan müşteri hizmetlerini daha vermli hale getirir ve tüm müşteri temas noktalarında müşteri tatminini ve bağlılığını artırır.

Oracle Web Commerce Customer Service müşterilerin web, e-mail, çağrı merkezi, mobil cihazlar, sosyal ağlar ve daha bir çok kanalda sorunsuz bir satınalma deneyimi yaşamasına olanak sağlar. Ayrıca bu çözümün sağladığı gerçek zamanlı analitik ve iş raporlama özellikleri ile müşteri deneyimini analiz edebilir ve geliştirebilirsiniz.

Bize Ulaşın

Genel Müdürlük

Adres: Sahrayıcedit Mahallesi, Halk Sokak
Sıddıklar İş Merkezi
No:52 Kat:1 Kadıköy/İstanbul

Harita için lütfen tıklayınız.

Ar-Ge Merkezi

Adres: Yıldız Teknik Üniversitesi Davutpaşa Kampüsü
Teknopark D2 Blok No: Z06
Esenler/İstanbul

Harita için lütfen tıklayınız.

Telefon: +90 (216) 469 05 95 (pbx)
Faks: +90 (216) 469 05 99

Telefon: +90 (212) 483 74 28 (pbx)
Ticaret Çözümleri Ticaret Çözümleri