Müşteri İlişkileri Yönetimi

Oracle Fusion Customer Relationship Management (CRM), Oracle Fusion Uygulamaları ailesinin bir parçasıdır. Satış performans yönetimi, kurumsal entegrasyon ve iş esnekleği sağlayan yeni bir CRM standardıdır. Fusion CRM uygulamaları uçtan uca bütünsel bir pazarlama ve satış çözümü olarak konumlandırılabileceği gibi mevcut portföyünüzdeki Oracle CRM uygulamalarıyla birlikte çalışabilecek şekilde dizayn edilmiştir. Organizasyonunuzun iş ihtiyaçlarına göre kiralama ya da satın alma modeliyle kullanılabilir. %100 standart yapısı sayesinde personel alımı, implementasyon ve bakım maliyetlerini azaltır.

Oracle Fusion CRM Base

Günümüzde firmaların satış organizasyonları piyasada yoğun rekabet ortamında mücadele etmek durumundadırlar. Hızla değişen piyasa koşulları yanında takım yönetimi, personel eğitimi, pipeline yönetimindeki belirsizlikler gibi engeller satış performansını olumsuz yönde etkilemektedir.

Bu ihtiyaçlar göz önünde bulundurularak geliştirilen Oracle Fusion CRM Base for Sales uygulaması daha fazla ciro sağlamak zorunda olan satış yöneticileri, satış temsilcileri ve satış operasyon uzmanları için geniş bir işlevsellik sağlar. Güçlü bir satış yapısına sahip olan Oracle Fusion CRM Base tamamlayıcı nitelikteki Oracle Fusion CRM product modüllerini destekler ve onlarla birlikte sorunsuzca çalışır.

Uygulama kutudan çıktığı hali ile sağladığı temel özelliklerin bazıları aşağıda listelenmiştir:

  • Lead Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • 360 Derece Müşteri Görünüm Ekranları
  • Referanslar ve Rakipler Görünümleri
  • Otomatik Atama Yönetimi
  • Aktivite Akışları
  • Forecasting Araçları

Oracle Fusion Smart Phone Edition

Oracle Fusion mobil uygulamaları, saha personelinin Fusion uygulamaları dahilinde bulunan verilerine kolaylıkla erişmesini, süreçlere dahil olmasını sağlayacak tamamiyle konfigure edilebilir bir çözüm sunmaktadır. Apple IOS ve BlackBerry platformlarında çalışan bu uygulamalar, cihazların varolan yerleşik yeteneklerinden de faydalanarak kullanıcılara akıcı ve verimli bir arabirim sağlar.

Uygulama ekranları kullanıcıların ihtiyaç duyacakları tüm temel verileri görüntülemelerini sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. Uygulama;
  • Takvim, kişi ve firma listeleri, satış fırsatları ve raporlar gibi sıkça başvurulan CRM kayıtlarına ulaşım sağlar
  • Yerleşik harita uygulaması ile entegrasyona sahiptir. Bulunulan noktaya yakın olan müşterilerin görüntülenmesi gibi fonksyonlara sahiptir
  • Analitik uygulama raporları gerçek zamanlı olarak görüntülenebilir
  • Görev tabanlı arabirimi sayesinde münkün olduğu kadar az adımda süreçlerin yürütülmesini sağlar

Oracle Fusion CRM Desktop

Siebel CRM Desktop, CRM kullanıcılarının (email, takvim ve yapılacak iş listesi gibi) günlük işlerini yönetmek için kullandıkları Microsoft Outlook uygulaması içinden CRM verilerine erişmelerini sağlar. Bu sayede satış ve müşteri yönetimi gibi kritik işlerde çalışan kullanıcıların zaten kullanmakta olduğu uygulamalar içinde önemli satış ve müşteri bilgileri sunulabilmektedir. Siebel CRM Desktop kullanıcıların çalışma biçimiyle kurumun çalışma biçimi arasında bir nevi köprü oluşturur.

Siebel CRM Desktop sayesinde aşağıdaki faydalar sağlanır:
  • Daha Yüksek Kullanıcı Kabulü
  • Daha fazla kullanıcının sisteme veri sağlamaya başlaması
  • Kullanıcıların sevdiği ve tercih ettiği masaüstü uygulamasının kullanımı
  • Tek bir arayüz ile uygulamalar arası geçişlerin azalması
  • Daha İyi Veri Kalitesi
CRM ile otomatik veri alışverişi sayesinde ek çaba gerektirmeden veri oluşturmak mümkündür (yazışmalar, yeni kayıtlar, ilişkilendirme, vb)
  • Satış otomasyonu verisi (kontaktlar, iş fırsatları, firmalar, vb)
  • İş ve Takvim verisi (aktiviteler, randevular, toplantılar, vb)
  • Daha Az Eğitim İhtiyacı
  • Kullanıcılar yeni bir uygulama öğrenme yerine sadece CRM özelliklerini öğrenmeye odaklanır

Siebel CRM Desktop Outlook’a özgü, günlük kullanılan verilerin, Siebel CRM sistemi ile otomatik paylaşımını sağlar

  • Takvim, iş, kontakt kayıtlarının mükerrer girilmemesini sağlar
  • Outlook’da olmayan CRM ilişkilerinin kurulmasını sağlar
  • Bir kontağın bir firmaya ilişkilendirilmesi
  • Bir email yazışmasının bir iş fırsatına ilişkilendirilmesi
  • Veri girişi sırasında Siebel CRM veri kontrol kurallarının çalışmasını sağlar
  • Senkronizasyon hatalarını azaltır

Oracle Fusion Marketing

Fusion Marketing içindeki analitikler, pazarlama organizasyonlarının daha fazla ciro elde edebilmeleri için yatırımlarını nereye yapacaklarını daha iyi anlamalarını ve satış öncesi fırsat yönetimi (lead management) kapasitelerini geliştirmelerini sağlar. Bu yetenekler pazarlama ve satış takımları tarafından paylaşılan ortak bir veritabanı üzerinde, modern ve standart bir platform üzerine inşa edilmiş entegre bir pazarlama ve satış öncesi fırsat yönetimi çözümüyle sağlanır .

Uygulama dahilinde bulunan entegre satış ve pazarlama analitiği uygulamaları, aynı zamanda pratik ve etkin bir segmentasyon aracı olarak kullanılmaktadır. Bu araçlar, bütünleşik veri temizleme (data quality) araçları ile desteklenmektedir.

Fusion Marketing uygulamasında bulunan kampanya tasarım araçları uçtan uca kampanya tanımlama araçları içerir ve çok kanallı kampanyaların yürütülmesini sağlar. Bu kampanyalar ile kazanılan müşteri bilgileri kurumsal veritabanının zenginleştirilmesi için kullanılabilir. Kazanılan lead listeleri otomatik değerlendirme ve atama araçları kullanılarak satış ekibi ile paylaşılabilir. Bu yetenekler sayesinde, pazarlama departmanının satışlara katkısı kolaylıkla ölçeklenebilir hale gelecektir.

Oracle Fusion Sales Predictor

Oracle Fusion Sales Predictor bir müşterinin sunulan ürünlerden satın alma olasılığını artımak için akılcı tahminler kullanarak organizasyonların satış performansını artırmasına olanak sağlar. Oracle Fusion Sales Predictor, kullandığı gelişmiş tahmin modellemesi ve geçmiş verilerde yer alan ürün ve müşteri nitelikleriyle satış döngüsü dönüş süresini azaltırken, potansiyel ciroyu artırır. Böylece satış temsilcileri satış kataloglarından ürünleri göstererek satış yapmak yerine, arındırılmış bilgilere odaklanabilmektedir.

Uygulama, temel olarak müşteri tercihleri ve ürün özelliklerini baz alarak bir model oluşturulmasını sağlar. Uygulamanın kutudan çıktığı hali ile sunduğu modeller baz alınarak, satış ekibi sahip olduğu tecrübeleri ile modellere yeni kurallar ekleyerek tahmin başarımının arttırılmasını sağlayabilecektir. Fusion Sales Predictor dahilinde bulunan analitik raporlar, hem hazırlanan modellerin, hem de çıktıların canlı olarak izlenmesini sağlarken modellerin en verimli hale getirilmesi için geliştirilmesi için ipuçları verecektir.

Oracle Fusion Quota Management

Oracle Fusion Quota Management, satış performansını arttırmak için kota hesaplama süreçlerinde kullanılabilecek eksiksiz bir çözümdür. Entegre olarak sunulan iş zekası modülleri detaylı hesaplar yapılması için formüller tanımlanmasına olanak sağlamaktadır. Ürün ve jeografik bölgelere göre kota tanımlaması yapılabilmekte, tanımlanacak kotalar kullanımı kolay kullanıcı arabiriminde yönetilebilmektedir.

Oracle Fusion Transactional Business Intelligence for CRM

Oracle Fusion Transactional Business Intelligence for CRM satış ve pazarlama süreçleri içinde, zamanında ve gerçeğe dayalı bir anlayış sunan, kapsamlı bir analitik çözümdür. Bu çözümün sunduğu hızlı ve bilgiye dayalı kararlar, daha etkili bir şekilde rekabet etmenize ve daha düşük maliyetlerle daha iyi sonuçlar elde etmenize yardımcı olur.

Oracle Fusion Incentive Compensation

Oracle Fusion Incentive Compensation satış teşvik programlarını etkili bir şekilde yönetebilmeye olanak sağlayan kurumsal ölçekli bir çözümdür.

Oracle Fusion Incentive Compensation çözümünün formüle edilmiş hesaplamalarını kullanarak, satış komisyon planları ya da ikramiyeler gibi isteğe bağlı olmayan teşvik planları için karmaşık hesaplamalar yapabilirsiniz. Ayrıca bu çözümle; tüm organizasyonlar için teşvik planlarını şekillendirebilir, performans ölçütlerini değerlendirebilir, uygun davranışı ödüllendirebilir ve teşvik programlarının finansal hedefler ve satış hedefleri üzerindeki etkisini analiz edebilirsiniz.

Varolan en gelişmiş ve kapsamlı CRM çözümü olan Siebel CRM, işletmelerin müşteri memnuniyetini ve karlılıklarını arttırabilmeleri için bütün ihtiyaçlarını karşılayan uçtan uca çözümler üretmelerini sağlar. Müşteriye yönelik ve kurum içinde yürütülen süreçleri düzenlemek için gerekli bütün araçları bünyesinde bulundurur. Etkin raporlama olanakları sağlar. Müşteri etkileşimlerini yürütebilmek için gerekli araçlara sahip olduğu gibi, farklı sistemler ve kaynaklarla entegre olma yeteneklerine sahiptir.

20 Yılı aşkın süredir geliştirilmeye devam eden Siebel CRM çözümleri, farklı sektörlerde edinilen tecrübeler ile bünyesinde en iyi uygulamaları barındıran dikey, endüstriyel uygulamalar, ve sektörden bağımsız, süreçler üzerine yoğunlaşan yatay uygulamaları içerir.

Marketing Suite

Siebel Pazarlama Yönetim araçları, hem son kullanıcı, hem de kurumsal müşterileriniz için uçtan uca (end to end) kapalı devre (closed loop) pazarlama faaliyetleri tasarlamanızı, yürütmenizi ve değerlendirmenizi sağlar. Entegre pazarlama analitiği sayesinde yürütülen faliyetler anında değerlendirilebilir ve süreçlerinizi mükemmelleştirebilirsiniz.

Entegre ePosta pazarlama (Siebel eMail Marketing) ile sadece gönderim yapmakla kalmaz, gelen epostaları da işleme yeteneğine sahip olursunuz. Entegre çok kanallı mimarisi sayesinde, müşterilere onların tercihleri doğrultusunda ulaşma, müşterilerden gelen etkileşimleri tek bir noktada işleyerek değerlendirme imkanına sahipsiniz.

Kampanya ve aktivite tasarımı, sürükle-bırak özelliğine sahip ekranlarda kolaylıkla tasarlanabilir. Gelişmiş entegre pazarlama analitiği (Oracle Marketing Analytics) yardımıyla tasarım, yürütme ve değerlendirme süreçleri boyunca pazarlama çalışanları IT ekibine bağımlı kalmadan özgürce çalışabileceklerdir.

Kampanya etkileşimleri çok kanallı yapısının yanında aşamalı olarak ta tasarım imkanı da sunar. Gelişmiş segmentasyon araçların da yardımıyla hedef kitlenizi “nokta atışı” hassasiyetinde belirleyebilir, bu kitle içinden de sadece tekliflerinizle ilgili müşterilerinize konsantre olabilirsiniz.

Call Center

Siebel Contact Center ile çağrı merkezininizi sadece bir şikayet toplama platformu olmaktan çıkarıp satış ve pazarlamanın bir parçası haline getirebilirsiniz. Çok kanallı etkileşim yapısı sayesinde müşterilerin size dokunduğu her noktada aynı kalitede servis verirken, verdiğiniz servisleri müşteri tercihlerine göre özelleştirebilirsiniz. Çağrı merkezi çalışanları, müşterinin sadece şikayet geçmişine değil; sipariş geçmişi, tercihleri, daha önce yapılan etkileşimler gibi bütün bilgilerine anlık ve tek noktadan erişebilecek, böylelikle müşterilere daha kaliteli ve özelleştirilmiş hizmet sunabileceklerdir. Kurumlar SLA takibi ve otomatik eskalasyon yönetimi gibi süreçleri kolaylıkla iş akışları kullanarak kendi ihtiyaçları doğrultusunda geliştirebileceklerdir. Servis analitiği kullanılarak müşteri memnuniyeti ve çağrı merkezi performansı etkin şekilde raporlanabilecektir.

Sales Force Automation(SFA)

Tekliflendirmeden faturalandırmaya kadar geçen süreçleri düzenleyecek, satış kanallarının tamamının tek bir noktadan yönetilmesini sağlayacak satış gücü otomasyonu uygulaması sayesinde satış kapatma oranınızı arttırabilirsiniz. Bu uygulama içinde sektöre özel satış süreçleri en iyi uygulamalar (best practices) göz önünde bulundurularak önceden modellenmiştir. Satış personelinin ihtiyaç duyacağı mobil uygulamalar ve bağlantı olmadığında da çalışabilme imkanı (offline access) mevcuttur. Gerçek zamanlı raporları yardımıyla üzerine yoğunlaşmanız gereken fırsatları daha iyi belirleyebilir, yüksek karlı müşterilere konsantre olabilirsiniz.

Loyalty

Oracle Sadakat Yönetim Sistemi (Siebel Loyalty Management), firmaların IT departmanına bağımlı kalmadan sadakat programı yürütmelerini sağlayacak araçlar bir arada bulundurur. Bu araçlar, entegre raporlama, pazarlama faliyetlerini yürütme ve en önemlisi müşteri yaşam boyu değerinin ölçeklenmesini sağlayarak, ve toplanan sonuçlara göre yeni promosyonların kolaylıkla tasarlanmasına olanak sunar.

Sadakat yönetim sistemi, entegre müşteri portali ve bayi portalleri ile etkileşimleri tek taraflı olmaktan çıkarır. Böylelikle sadakat ekosistemindeki müşteriler ve bayiler, işlemlerini kolaylıkla kendi sistemlerinden yürüterek firmanızın üzerindeki yürütme yükünü azaltmış olurlar.

CRM Desktop

Siebel CRM Desktop, CRM kullanıcılarının (email, takvim ve yapılacak iş listesi gibi) günlük işlerini yönetmek için kullandıkları Microsoft Outlook uygulaması içinden CRM verilerine erişmelerini sağlar. Bu sayede satış ve müşteri yönetimi gibi kritik işlerde çalışan kullanıcıların zaten kullanmakta olduğu uygulamalar içinde önemli satış ve müşteri bilgileri sunulabilmektedir. Siebel CRM Desktop kullanıcıların çalışma biçimiyle kurumun çalışma biçimi arasında bir nevi köprü oluşturur. CRM ile otomatik veri alışverişi sayesinde ek çaba gerektirmeden veri oluşturmak mümkündür. Siebel CRM Desktop Outlook’a özgü, günlük kullanılan verilerin, Siebel CRM sistemi ile otomatik paylaşımını sağlar.

Mobil Uygulamalar

CRM uygulamalarına ulaşmak için bilgisayarınızın başında olmanız gerekmez. Siebel uygulamaları, Windows Mobile tabanlı akıllı telefonlardan (Siebel Handheld) erişmek için yerleşik uygulama ile entegre olabildiği gibi, güncel birçok cep telefonundan internet tarayıcısı ile erişilebilir (Siebel Wireless). Böylelikle ihtiyacınız olan veriye ihtiyacınız olan her an ulaşma imkanınız, hızlı ve pratik bir şekilde verileri güncelleme şansına sahip olursunuz. Gelişmiş diğer mobil cihazlar için uygulama geliştirmeye yönelik araçlar ile satış ve saha ekibiniz için daha ayrıntılı uygulamalar geliştirebileceksiniz.

Bize Ulaşın

Genel Müdürlük

Adres: Sahrayıcedit Mahallesi, Halk Sokak
Sıddıklar İş Merkezi
No:52 Kat:1 Kadıköy/İstanbul

Harita için lütfen tıklayınız.

Ar-Ge Merkezi

Adres: Yıldız Teknik Üniversitesi Davutpaşa Kampüsü
Teknopark D2 Blok No: Z06
Esenler/İstanbul

Harita için lütfen tıklayınız.

Telefon: +90 (216) 469 05 95 (pbx)
Faks: +90 (216) 469 05 99

Telefon: +90 (212) 483 74 28 (pbx)
Müşteri İlişkileri Yönetimi Müşteri İlişkileri Yönetimi