Müşteri Hizmetleri ve Servis Çözümleri

Markaların, müşteri çevrelerini geliştirebilmeleri için, müşterinin istediği zaman,yer ve şekilde en iyi deneyimi müşterilerine sunmaları gerekmektedir. Oracle RightNow CX Cloud Service bulut, web, sosyal ve çağrı merkezi deneyimlerini çapraz kanal servis çözümü üzerinde birleştirir. Bu şekilde organizasyonların satış oranlarını artırmalarını, güçlü ilişkiler kurmalarını ve maliyetlerini düşürmelerini sağlar. RightNow’ın kurumsal servis platformu, kritik müşteri deneyimi sağlanması için şeffaf güvenilirlik, eşsiz güvenlik ve eksiksiz bir bulut özgürlüğü sunar.

RightNow Web Experience

Müşteri hizmetlerinde her zaman mükemmellik beklenir ve Oracle RightNow Web Experience, akıllı telefondan masaüstüne kadar bir çok cihaz aracılığıyla müşterilerin ürünü araştırıp satın almasını sağlayabilen zengin bir online müşteri deneyimi çözümü sunar. Sınıfının en iyisi müşteri deneyimi çözümü ile standart bir yapı oluşturuken aynı zamanda servis maliyetlerini düşürmenizi ve dönüşümü artırmanızı sağlar.
 
 

RightNow Contact Center

Müşteri etkileşimlerinin birincil merkezi olarak, çağrı merkezi, müşteri deneyimi stratejinizin sinir merkezidir. Oracle RightNow Contact Center Experience birleştirici müşteri verileri, bağlamsal bilgi ve iletişim kanalları ile uçtan uca müşteri deneyimini yönetmenizi sağlar. Müşteri temsilcileri tüm kanalları kullanarak daha iyi bir müşteri deneyimi sunmak için donatılmış olur.

RightNow Social Experience

Oracle RightNow Social Experience, markaların müşteri etkileşimini ve servis süreçlerinin kalitesini artırmalarını sağlar.Oracle RightNow Social Experience, müşteriler araştırmayı, paylaşımı ve satın almayı nerede yapıyor ise bu ortamlara müşteri deneyimini yaymayı sağlayacak şekilde tasarlanmıştır.Ayrıca, organizasyonların müşteri şikayetlerini önceden tespit edip proaktif bir şekilde çözümler sunar.

Oracle Live Help On Demand, sesli görüşme, chat ve mail çözümlerini entegre olarak sunmaktadır. Bu sayede zamanında, eksiksiz ve kişiselleştirilmiş hizmetler sunarak online satış oranlarınızı ve müşteri memnuniyetini üst seviyelere taşımanıza yardımcı olur. Oracle Live Help On Demand uygulaması sunduğu araçlar ile işletmenizin müşterilerine daha hızlı ve doğru yanıtlar dönmesi için yardımcı olur.

Tamamiyle hosted mimari üzerine kurulu bu uygulama, hızlı ve kolay implemantasyon olanakları sunar ve ayrıca gelişmiş entegrasyon yetenekleri ile varolan kurumsal uygulamalarınız ile entegre olabilme yeteneğine sahiptir.

Bize Ulaşın

Genel Müdürlük

Adres: Sahrayıcedit Mahallesi, Halk Sokak
Sıddıklar İş Merkezi
No:52 Kat:1 Kadıköy/İstanbul

Harita için lütfen tıklayınız.

Ar-Ge Merkezi

Adres: Yıldız Teknik Üniversitesi Davutpaşa Kampüsü
Teknopark D2 Blok No: Z06
Esenler/İstanbul

Harita için lütfen tıklayınız.

Telefon: +90 (216) 469 05 95 (pbx)
Faks: +90 (216) 469 05 99

Telefon: +90 (212) 483 74 28 (pbx)
Müşteri Hizmetleri ve Servis Çözümleri Müşteri Hizmetleri ve Servis Çözümleri