Orta Katman Çözümleri

Oracle Fusion Middleware 11g şu anda piyasaya sunulan bir numaralı uygulama yazılımı altyapısı temelidir. Kuruluşların çevik ve akıllı iş uygulama yazılımları oluşturmalarına ve çalıştırmalarına olanak tanırken, bir yanda da, modern donanım ve yazılım mimarilerinden tam anlamıyla yararlanarak BT verimliliğini üst düzeye çıkarır. Oracle Fusion Middleware 11g aşağıdaki yenilikçi tasarım ilkelerini sunan ve herhangi bir sağlayıcının kullanıma sunduğu tek orta katman yazılımıdır:
  • Eksiksiz—Tüm orta katman yazılımı gereksinimleri için tek ve stratejik bir iş ortağıyla çalışın
  • Entegre—Oracle Fusion Middleware, Oracle Database ve Oracle Applications ile sertifikalı entegrasyonlar güvenli çalışma sağlar ve maliyetleri düşürür
  • Tak-çalıştır özellikli—Sektör standartlarını aşan bir birlikte çalışabilme özelliğiyle mevcut altyapınızı ve uygulama yazılımlarınızı iyileştirin

Cloud Application Foundation

Yüksek performanslı tasarlanmış sistemler için optimize edilmiş olan bu platform, özel ve genel bulutlar ile gelişmiş yönetim arasından seçim yapma esnekliğini ve olağanüstü kurumsal ölçek sağlar. Taşınabilirlik, verimlilik ve entegrasyon kolaylığı için standartlara dayalı teknolojiler temelinde yapılandırılmıştır.

Veri Entegrasyonu

Oracle Data Integration, operasyonel ve analitik ortamlar için eksiksiz, açık ve entegre bir çözüm sağlar. Heterojen sistemler genelinde bilgilerin zamanında, doğru ve tutarlı olmasını sağlamak için veri entegrasyonunun —gerçek zamanlı ve büyük hacimli veri hareketi, dönüşüm, senkronizasyon, veri kalitesi, veri yönetimi ve veri hizmetleri— gibi tüm öğelerini bir araya getirir.

Servis Odaklı Mimari

SOA’nın hızla benimsenmesi sonucunda BT sistemlerinde inanılmaz bir hizmet sağlanmaktadır. Bununla birlikte, bu işin yalnızca yarısıdır; BT’nin daha düşük maliyet, daha yüksek verimlilik ve artan görünürlük hedeflerine ulaşmasının tek yolu bu hizmetleri hızla modüler ve esnek iş uygulama yazılımlarında bir araya getirmektir.

İş Süreçleri Yönetimi

İş süreçleri, bir işletmeyi başarıya veya başarısızlığa götüren ve rakiplerinden ayırt edilmesini sağlayan özelliklerin başında gelir. Operasyon verimliliği, iş görünürlüğü ve çevikliği sağlayan iş süreçleri, kuruluşun işleri düşük maliyetle, dinamik bir yolla yürütmesine ve değişikliği bir fırsat olarak değerlendirmesine olanak tanıyarak, rekabet üstünlüğü elde etmesini sağlar.

WebCenter

Oracle WebCenter Suite kuruluşunuz için, kurumsal uygulama yazılımlarınızla sorunsuz bir şekilde entegre olan modern bir kullanıcı deneyimi sunmak üzere geniş kapsamlı bir lider portal ürünleri portföyüne ve ilgili teknolojilere ait en iyi kullanıcı deneyimi yeteneklerini konsolide eder.

İş Zekası

Oracle'ın sektör lideri BI çözümleri sayesinde, organizasyonlar daha iyi bir kavrama yeteneği kazanır, daha iyi kararlar verir ve daha hızlı elde edilen daha iyi sonuçlara ulaşır.

Geliştirme Araçları

Oracle, her türlü geliştirme yaklaşımı, teknoloji platformu veya işletim sistemini desteklemek için uygulama geliştirme, veritabanı geliştirme ve iş zekası konularında eksiksiz ve entegre araç setini sunar.

Kimlik Yönetimi

Oracle Identity Management müşterilerin yasal düzenlemelerle uyumluluk gereksinimlerini etkili bir şekilde karşılamalarına, kritik uygulama yazılımlarıyla duyarlı verilerinin güvenliğini sağlamalarına ve işletme maliyetlerini düşürmelerine olanak tanır.

Hiçbir uygulama bir ada değildir. Son zamanlarda farklı sistemleri birbirine bağlamak bir norm haline geldi. Ancak yazılımları birbirine bağlamak yalnızca bayt alışverişinden ibaret değil. Organizasyonlar hizmete dayalı bir dünyaya doğru yöneldikçe, asıl amaç olan ayrık sistemleri uyumlu bir yapıda birleştiren verimli iş süreçleri oluşturmak, ulaşılabilir bir amaç haline geliyor.

Bu amacı destekleyen Microsoft BizTalk Server, öncülleri gibi son sürümde de birçok yazılımı birbirine bağlıyor ve bu yazılımları kullanan işlem mantığını bir grafik arayüzde oluşturma ve düzenleme imkanı sağlıyor. Ayrıca BizTalk Server ile bilgi işleyen çalışanlar, çalışmakta olan süreçleri izleyebilir, ticaret ortaklarıyla etkileşime girebilir ve diğer iş odaklı görevlerini gerçekleştirebilirler.

BizTalk Server, Microsoft’un Entegrasyon ve bağlantı sunucusu platformu olan BizTalk Server, kuruluşların ayrık sistemleri daha kolay bağlamasını sağladığı bir çözüm sunar. 25'in üzerinde çoklu platform adaptörü ve sağlam bir mesajlaşma altyapısı içeren BizTalk Server, kuruluş içinde ve dışında temel sistemler arasında bağlantı sağlar. Entegrasyon fonksiyonlarına ek olarak BizTalk güçlü kalıcı mesajlaşma, bir kurallar motoru, EDI bağlantısı, İş Etkinliği İzleme (BAM), RFID özellikleri ve IBM Ana Makine/Ana Çerçeve bağlantısı sağlar.

Neden BizTalk?

Microsoft BizTalk Server kurumların farklı sistemleri entegre etme sorunlarını çözmesine yardımcı olur. Birçok kurumda günlük işlemler için gerekli olan birçok farklı sistem ve teknoloji bulunmaktadır. Bu teknolojileri hızlı ve ölçeklenebilir bir şekilde bir araya getirerek BizTalk, mevcut altyapınızın potansiyelini ortaya çıkarmanızı sağlayabilir. BizTalk Server kurumların aşağıdakileri yapmasını sağlar:
  • Maliyet ve hataları azaltmak için birlikte çalışabilirliği basitleştirme ve otomatik hale getirme
  • İş süreçleri ve performans hakkında kritik bilgiler elde etme
  • Değişiklik etkilerine karşı süreçleri koruma
  • Beceri ve yönetilebilirliği destekleme
  • Artıklığı ortadan kaldırmak için entegre etme
  • İş ortaklarınızla iş etkileşimlerinizi otomatikleştirme
BizTalk Server 2009, mevcut uygulamaları bağlamak (platformdan bağımsız olarak) ve yeni hizmetler oluşturmak, sunmak ve kullanmak için altyapı sağlar. Bu, şimdiye kadar yaptığınız yatırımlardan daha fazla kazanmanızı ve aldığınız yeni teknolojileri entegre etme maliyetini azaltmanızı sağlar. BizTalk Server özel ve standart tabanlı sistemleri bağlamak için araçlar içerdiği ve .NET Framework ile önceden entegre olduğu için BizTalk Server, her türlü SOA stratejisinin merkezindedir.

BizTalk Server, SOA ve Birlikte Çalışabilirlik için Birleşik bir Platform Sağlar

Ayrıca BizTalk Server için birçok teknoloji ve uygulama bağdaştırıcısı bulunmaktadır. Aktarım protokollerinden PeopleSoft, SAP, Siebel ve Oracle gibi iş alanı uygulamalarıyla yüksek düzeyli entegrasyona kadar her şey için hazır destekle uygulamaları, platformları ve çalışanları nasıl birbirine bağlayacağınızı siz seçin; biz araçları sağlayacağız.
  • İş alanı uygulama adaptörleri
  • WS-* tabanlı standartlar ve UDDI
  • .NET Framework (WCF, Windows SharePoint Services, SQL Server, Microsoft Dynamics)
  • Ana çerçeve ve orta seri sistemler
  • XML ve web hizmetleri protokolleri (örneğin, SOAP)
  • İşletmeler arası entegrasyon (EDI, AS2)
  • Aygıtlar (RFID)
Binlerce kurumsal kullanıcı Microsoft BizTalk Server'ı ödeme işleme, tedarik zinciri görünürlüğü, çoklu kanallı etkileşimler ve gerçek zamanlıya yakın karar desteği ve raporlama gibi çözümler için güvenilir platformları olarak her gün kullanmaktadır. Microsoft BizTalk Server, aşağıdakileri gerçekleştirme olanağı sağlar:
  • Karma sistem ortamlarında birbirine bağlı iş süreçlerinin işlem düzeyinde gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak çok yüksek dinamik bir ortamda ödeme işlemeyi kolaylaştırma ve otomatikleştirme
  • Karma sistem ortamlarında birbirine bağlı iş süreçlerinin işlem düzeyinde gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak çok yüksek dinamik bir ortamda ödeme işlemeyi kolaylaştırma ve otomatikleştirme
  • Birden fazla kanalda (örneğin. web, çağrı merkezi) bileşenlere görünen karmaşık iş süreçlerini kolaylaştırma ve otomatikleştirme
  • Çoklu sistemlerde karmaşık iş süreçlerine işlem düzeyinde gerçek zamanlıya yakın görünürlük sağlayarak kritik iş süreçlerini esnek bir şekilde gerçekleştirme, karar alma ve uygun raporlamaya (örneğin SOX uyumluluğu) yardımcı olma

Bize Ulaşın

Genel Müdürlük

Adres: Sahrayıcedit Mahallesi, Halk Sokak
Sıddıklar İş Merkezi
No:52 Kat:1 Kadıköy/İstanbul

Harita için lütfen tıklayınız.

Ar-Ge Merkezi

Adres: Yıldız Teknik Üniversitesi Davutpaşa Kampüsü
Teknopark D2 Blok No: Z06
Esenler/İstanbul

Harita için lütfen tıklayınız.

Telefon: +90 (216) 469 05 95 (pbx)
Faks: +90 (216) 469 05 99

Telefon: +90 (212) 483 74 28 (pbx)
Orta Katman Çözümleri Orta Katman Çözümleri