Bir Oracle Social Cloud iş çözümü olan Oracle Social Relationship Management (SRM), dinleme, etkileşim, içerik oluşturma, mecra tönetimi, ücretli içerik ve bir şirketin sosyal bütünlüğünü ile ilgili önemli analizler yaparak kesintisiz bir deneyim yaşatan endüstrinin ilk tümleşik sosyal platformudur. Oracle'ın güçlü sosyal çözümlerinden ikisi -Social Marketing (SM) ve Social Engagement & Monitoring (SE & M) - entegre edilerek tümleşik, eksiksiz ve entegre bir sosyal mecra çözümü oluşturulur. Oracle SRM, pazarlama, servis, satış ve ticaret gibi önemli Oracle Müşteri Deneyimi (CX) uygulamalarıyla entegre edilebilir. Sadece Oracle, organizasyonların bugün ihtiyaç duyduğu kritik sosyal yönetim araçlarını sunarken, girişimciler arasında gelecekte yenilik yapmalarını ve sosyal hayatlarını genişletmelerini sağlar. Başarılı işletmeler sosyal medyada müşterileri ile etkileşim ve iletişimini sürdüren firmalardır. Oracle Sosyal İlişki Yönetimi ile:

 

Oracle Social Marketing Cloud Service

Oracle Social Marketing Cloud Service, markalara ve acentelere, sosyal pazarlama stratejilerini yürütmek için ihtiyaç duyduğu araçları ve teknolojileri sunar. Oracle Social Marketing Cloud Service, pazarlamacılardan sosyal içeriği kolayca yayınlamalarını, takipçileriyle etkileşimde bulunmalarını ve marka/işletme karakterinizi kişiselleştirmenizi sağlar.

Oracle Social Engagement & Monitoring Cloud Service

Oracle Social Engagement & Monitoring Cloud Service, müşterilerinizi ve davranışlarını anlamanıza yardımcı olmak için tüm sosyal kanallarda dinleme, etkileşim ve analiz yetenekleri sunar. Oracle Social Engagement & Monitoring Cloud Service ile tüketicilerin ürünleriniz ve markalarınız hakkında söylediklerini anlamlandırabilir; Olumlu, olumsuz ve nötr yayınları otomatikleştirilmiş duyarlılık puanlaması ile tanımlayabilir ve müşterilerle gerçek zamanlı iletişim kurabilirsiniz.

Oracle Social Network

Oracle Social Network, çalışanlar, kurumsal uygulamalar ve iş süreçleri arasında akan bilgileri yakalamak ve korumak için tasarlanmış geniş bir sosyal araç yelpazesi sunan güvenli bir özel ağdır. Oracle Social Network, sizi en kritik uygulamalarınıza bağlayarak işletmeler içinde ve kurumlar arasında gerçek zamanlı iletişim sağlar. Çalışanların hızlı ve verimli bir şekilde birbirlerine danışmasını ve aksiyon almasını sağlar.