Geleneksel sistemler, iş atamak için performans ortalamalarına dayanır ve statik zamanlamaların değişikliğe yanıt verememesine neden olur. Oracle Field Service Cloud, sahada olan her şeyle ilgili zaman esaslı ölçümler toplar ve her bireyin nasıl çalıştığını öğrenmeye devam etmek için kullanır. Field Service Cloud, bir saha olayının ne zaman gerçekleşeceğini ve ne kadar süreceğini yüzde 98 doğrulukla tahmin eder. Beklenmedik olaylar meydana geldiğinde - kötü hava koşulları, araç arızaları, iş karmaşıklıkları, çalışan eksikliği - Oracle Field Service Cloud, sonuçta oluşan zincirleme reaksiyonu öngörür ve istisnaları ele almanızı ve müşteri memnuniyetini sağlamak için harekete geçmenizi sağlar.

Oracle Field Service Cloud çözümündeki her modül, saha servis operasyonlarını otomatikleştirmek ve optimize etmek için zaman esaslı çalışır, kendi kendine öğrenir ve tahmin motorunu kullanır. Hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olmak için aşağıda listelenen modüller arasında ihtiyaç duyduğunuz modülleri seçebilirsiniz.

Temel Fonksiyonlar (Core Manage): Alanın gerçek zamanlı bir görünümüyle saha operasyonlarını merkezi olarak yönetin, görünürlük, zamanında geliş ve verimliliği artırın.

Tahminleme: Doğru tahmin araçlarını ve parametreleri kullanarak güvenle planlayın.

Kapasite: Mevcut kaynakların maksimum düzeyde kullanılmasını sağlayın.

Yönlendirme: Her çalışanın gününü belirlemek için en hızlı, en verimli otomasyon motorunu kullanarak doğru kişiyi doğru zamanda doğru yere yönlendirin.

Hareketlilik (Mobility): Saha çalışanlarını, başarılı olmaları için ihtiyaç duydukları her şeyi sağlayarak, sınıfının en iyisi tarayıcı tabanlı bir mobil uygulama aracılığıyla herhangi bir HTML5 uyumlu mobil cihaz ile geri bildirimde bulunmasını sağlayın.

Akıllı Konum: Gerçek rotaları tahmin edilen rotalarla görüntüleyip karşılaştırarak tüm alan kaynaklarının gerçek zamanlı konumunu izleyin.

İşbirliği: Alan çalışanlarını anlık meslektaşlar arası iletişim, iş bağımsızlığı ve bilgi paylaşımı için bağlamsal olarak bağlayın.

Müşteri İletişimi: Müşteriler, ekipler ve iş arkadaşları, kanallardaki öngörülü iş uyarılarıyla randevuların durumu hakkında proaktif olarak bilgi verin.