Oracle Türkiye ve İş Ortakları tarafında yapılan sunumlara farklı sektörlerden yoğun katılım oldu. Oturumlarda müşteri hizmetleri ve satış faaliyetlerinde tatmin edici deneyimler sunarak bu sayede rekabette fark yaratacak uygulamalardan bahsedildi.

 
Müşteri ihtiyaçlarının giderek farklılaştığı ve şirketlerin ürün odaklılıktan müşteri odaklılığa geçtiği günümüz şartlarında, müşterilere farklı kanallardan mükemmel bir servis deneyimi yaşatarak piyasada fark yaratmak gerekmektedir. Bu gereklilikten yola çıkan ve Türkiye’nin önde gelen müşteri ilişkileri ve iş zekası hizmet sağlayıcılarından olan Smartiks, Oracle’ın son dönemde öne çıkan müşteri deneyimi ve servis çözümü RightNow CX’i örnek senaryolarla tanıttı. Bulut tabanlı müşteri deneyimi yönetimi çözümü RightNow CX, yapılan tanıtımda katılımcılardan büyük beğeni topladı.